piątek, 19 sierpnia 2011

S E P H O R A

Cześć! Jak już pewnie wspominałam, niedawno byłam na baaardzo mini zakupach. Postanowiłam zajrzeć tylko do sklepów z kosmetykami, w celu nabycia tylko i wyłącznie różu oraz korektora. Jak się okazało, w moje ręce wpadło nieco więcej. :)

To właśnie w Sephorze nabyłam róż i korektor do oczu. Kolejnymi zdobyczami były cienie w paskach (wystarczy przyłożyć do oka - już po czterech sekundach nasze powieki są pomalowane), naklejany lakier do paznokci (najmodniejszy w tym sezonie!) oraz perfumy Naomi Campbell.


Cena na promocji i po rabacie - 10zł.

Cena na promocji i po rabacie - 10,99zł.

Za dwa zestawy cieni do powiek zapłaciłam 13zł (w jednym zestawie są dwa komplety pasków,
na każdą powiekę - na zdjęciu dwa zestawy). Cena lakieru w naklejkach wynosi 29,90zł.

 Cena perfum to 139,99zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz