sobota, 13 sierpnia 2011

Outfit :)

Witajcie! Obecnie jestem u babci, toteż nie mam dostępu do własnego laptopa. Właśnie z tego powodu post o biżuterii się nieco opóźni, a w zamian za to będę Was męczyć moim outiftem, i wieloma innymi rzeczami.

Zacznę od tego, że dwa dni temu wybrałam się do galerii w celu kupienia zeszytów, trampek, torby do szkoły. Zeszyty nabyłam w ZygZak'u, jeżeli chodzi o trampki, to normalnie ręce mi opadły. Convers'ów były tylko stare kolekcje, a w sklepie HD trampki są marnej jakości - więc po miesiącu lub dwóch musiałabym kupić drugie. Poczekam do końca sierpnia, może jeszcze będzie coś nowego. Torba również nie wpadła w moje ręce. Po prostu nie było takiej, jakiej szukam, czyli dość dużej. Też muszę się wstrzymać... ;/

A teraz przejdźmy do konkretu, czyli tytułu posta - outfit. Poniżej prezentuję Wam w jakim stroju buszowałam po sklepach.



Bluzka - Terranova, 59,90zł
Spódniczka - ZARA, 69zł
Buty - Topshop, 249zł
Torebka - Stradivarius, 55,90zł
Bransoletki -bazarek i Glitter.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz