sobota, 6 sierpnia 2011

Inspiracje.

Szukając idealnego makijażu na wieczór, odpowiedniej fryzury czy sukienki, można zainspirować się gazetami. Oczywiście na myśli mam te kolorowe, które można znaleźć w każdym sklepie z prasą, jednak sądzę, że najlepiej będzie skorzystać z Empik'u (jest w każdym większym mieście, a tego typu gazety są w nim najtańsze). Pamiętajcie jednak, że nie należy kierować się tylko tym co jest w czasopiśmie. Nie zawsze pewien makijaż lub fryzura do nas pasuje, nie mówiąc już o sukience.

Przeglądając magazyny zwracajcie szczególną uwagę na panujące trendy, tj. kolory, fasony (ostatnio dużo czytałam o spódnicach - obecnie modna jest długość maxi, ale przyjdzie też czas na midi i mini), nowe fryzury, makijaże (ostatnio przeżyłam szok, bo przeglądałam makijaż zaczynający się u nasady włosów!). Można też inspirować się najlepszymi gazetkami, urządzając wnętrza swojego mieszkania.

Dzisiaj już zaliczyłam maratonik z czasopismami, Was też do tego zachęcam. Nie dość, że można zobaczyć co się dzieje w świecie, jak się ubrać, i tak dalej, to na dodatek jest to najlepsza okazja do wypicia ulubionej kawy, herbaty, bądź gorącej czekolady! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz