środa, 10 sierpnia 2011

Jeansy.

Hej! Jak już pisałam w poście o trendach, w zbliżającej się porze roku modne będą jeansy w fasonie dzwonów, lub "przecierane". Ja jak na razie zdecydowałam się na tą drugą wersję (którą prezentowałam w outficie), ale Was postaram się zachęcić do pierwszej wersji, prezentując z jakimi butami taki fason możemy łączyć.

Na początek przypominam Wam moje spodnie.





Moje jeansy pochodzą z Zary, zapłaciłam za nie 169zł. Oczywiście wiadomo, że za takie pieniądze nie będziemy mieć spodni więcej niż kilka miesięcy, ale moje są naprawdę udanym zakupem. Dobieram do nich zarówno T-Shirt 'y , jak i koszule. W outficie wykorzystałam je jako cygaretki (wystarczyło podwinąć nogawki, do długości sięgającej dosłownie kilka milimetrów nad kostkę). Do tego typu spodni należy dobierać buty, które albo odsłaniają całą stopę, albo zasłaniają (nie dotyczy to szpilek). ZABRONIONE są rzymianki, ponieważ optycznie skracają nogi.

Natomiast powróćmy do dzwonów. Otóż najlepiej się prezentują w połączeniu ze szpilkami, bądź botkami.




 Powyższe zestawienia są wręcz idealne. 




1 komentarz: